Головні автоновинки 2017 року

Toyota Highlander пережив черговий рестайлінг, а Suzuki відкрилиновий клас авто

<p style="text-align: justify;"><span id="result_box" lang="uk"><span>Перший</span> <span>представник</span> <span>нового</span> <span>класу</span> <span>і</span> <span>оновлений</span> <span>довгожитель</span><span>.</span></span></p>
Перший представник нового класу і оновлений  довгожитель.

Світова авто індустрія побудована так, щоб постійно підігрівати інтерес потенційних клієнтів до новинок. Вони приховуються, але “шпигунські” фотографії очікуваних авто в достатку потрапляють в інтернет набагато раніше офіційних презентацій. Жорстка конкуренція змушує автовиробників постійно вдосконалювати навіть найвищий показник продажів: більше сил, більше крутного моменту, менше літрів “на сотню”, менше шкідливих викидів в атмосферу, більше безпеки … І так – з року в рік.

Не став винятком і тільки що прийшов 2017-й, який подарує нам чимало автоновинок. Частину їх вже можна побачити в офіційних презентаціях або в вигляді концепт-карів – ще восени під час Франкфуртського автошоу, – але всі ми знаємо, що між виставковим експонатом і появою новинки на світовому авторинку може пройти не один місяць. А ряд новинок можна “підглянути” під захисними плівками, що навмисне ховають справжні форми автомобіля від об’єктивів фотокамер. А ховати є що: багато автоновинки вельми оригінальні і не стануть ширвжитком навіть після виходу в серійне виробництво.

Nissan Pathfinder: більше сили

від 1 200 000 грн

Оновлений “Слідопит” (а саме так перекладається назва цього великого позашляховика), замаскований камуфляжним елементами, був помічений на дорогах США ще в кінці літа минулого року: так виробники приховували від фотографів передню і задню частини кузова. Сьогодні вже відомо, що Pathfinder 2017 модельного року отримав нові радіаторну решітку, бампери, оптику і дзеркала. Передній і задній обвіси стали більш рельєфними, що в комплексі з розмірами кузова надали автомобілю більш масивний і агресивний вигляд – це при тому, що Pathfinder і раніше був великим і “м’язистим”.

З змін в інтер’єрі можна відзначити ще більш просторий і комфор тний салон, який отримав поліпшені матеріали обробки і велику колірну палітру. Всі сидіння, включаючи пасажирські, оснащені підігрівом. Також підігрів вбудований і в рульове колесо, щоб водієві навіть у найлютіші морози було комфортно керувати автомобілем з перших же секунд. А за комфорт в салоні відповідає клімат-контроль, який працює відразу втрьох напрямках.

Незважаючи на збільшення розмірів, по вазі Pathfinder “схуд” на цілих 230 кг, що в поєднанні з 270-сильним базовим мотором дозволило поліпшити динаміку і одночаснознизити витрату палива. Точні дані ще не розголошуються, але попередньо озвученаекономія до 30% в порівнянні з попереднім поколінням. Інженери Nissan також додали стабільності високому і схильному до розгойдування кузову, оснастивши автомобільбільш жорсткими амортизаторами.

new_image9_63

Слідопит”. Став більш” м’язистим “і стабільним, при цьому” схуд “на цілих 230 кг.

Alfa Romeo Giulia: блискавичний і “нафарширований”

ціна невідома

Новий спортивний седан з красивою назвою Guilia італійці представили як високотехнологічний суперсучасний автомобіль, який зібрав воєдино всі досягненнякомпанії. Екстер’єр авто гарантує підвищену увагу на дорозі: великий і стильний передній бампер, злегка “примружені” фари зі світлодіодною начинкою, масивний повітрозабірник. Активний спойлер ззаду налаштований так, щоб на високихшвидкостях автомобіль притискався до дороги, забезпечуючи тим самим краще зчеплення коліс з дорожнім покриттям.

Інтер’єр новинки також виконаний в спортивному стилі: комфорт ні крісла з яскраво вираженою бічною підтримкою, великі спідометр і тахометр. В обробці салону застосовані найрізноманітніші матеріали: натуральна і штучна шкіра, алюміній,карбон, тканинні вставки. Вже в початковій комплектації присутні масажер, охолодження і підігрів сидінь, двозонний клімат-контроль, мультимедійна система нового покоління, всілякі електронні системи безпеки.

Відомо, що автомобіль отримає широкий вибір як бензинових, так і дизельних двигунів, а сама “заряджена” комплектація буде оснащена шестициліндровим трилітровим Twin Turbo, здатним видати 510 л. с. Він, до речі, запозичений у Mazeratti Ghibli. Цей мотор розганяє Alfa Romeo Giulia до “сотні” майже миттєво – всього за 3,8 секунди.

new_image10_58

Італієць”. Спойлер позаду налаштований так, щоб на високих швидкостях автопритискалося до дороги.

Mazda RX-9: як гібрид

Прем’єра нового спорт-купе від Mazda тільки очікується, тому вартість його поки невідома. Але навіть за наявними фото і технічними характеристиками можна зробити впевнений висновок, що вона буде кусатися.

Ключова особливість цього нового спорткара, в порівнянні з нинішнім RX-8, – роторний двигун Sky Active. Виробник планує наблизити його основні показники – витрата палива і вміст шкідливих речовин у вихлопі, – до показників гібридних двигунів. При цьому мотор повинен розвивати 300 кінських сил.

А для ще більш швидкого, у порівнянні з попередньою версією, розгону планується значно знизити загальну масу автомобіля шляхом застосування сучасних полегшених матеріалів.

Варто зазначити, що 2017 рік обраний для виходу в світ нового спорт-купе невипадково: саме в цьому році виповнюється 50 років з моменту появи моделіCosmoSport, в якій вперше японським виробником був застосований роторно-поршневий двигун.

new_image2_273

Як у Джеймса Бонда. За кермом легко уявити супершпигуна.

Renault Megane: для крутих віражів

від 320 500 грн

Четверте покоління Megane отримало екстер’єр, схожий із зовнішністю флагманськоїмоделі Renault Talisman. А в порівнянні з попереднім поколінням з першого поглядуможна відзначити набагато більшу радіаторну решітку, нові бампери, спойлер ісвітлові прилади, більш похилий дах і новий задній звис. Колісна база виросла на 28 мм, що має дати ще більше простору в салоні, в першу чергу пасажирам ззаду.
Салон отримав нові, ще більш комфортні сидіння і  вдосконалену панель приладів, а також більш дорогі (на вид) матеріали обробки.

Базовий 1,2-літровий бензиновий мотор новинки розвиває 130 л. с. завдяки наявності турбонаддува. Крім нього, доступні будуть дизельні двигуни 110 і 130 л. с., а сама “заряджена” версія отримає 220-сильний мотор. Очікується і гібридів версія Renault Megane, яка обіцяє витрачати на сотню кілометрів всього лише близько трьох літрів бензину. ABS, подушки безпеки, камера заднього огляду входять в базову комплектацію автомобіля, як і спеціальні кріплення для дитячого автокрісла. А для шанувальників спортивних версій буде доступна модифікація Megane GT, яка отримала повністю змінені обвіс і грати радіатора, а також стильні 18-дюймові колісні диски. І це ще не все: в комплексі з 205-сильним двигуном GT-версія вперше в класі оснащується повним приводом 4Control, відмінно зарекомендували себе в Renault Laguna. Додатково до цього Megane отримав посилені гальма і більш жорстку підвіску для кращої керованості в крутих віражах.

new_image7_114

Для надійності. Отримав посилені гальма і більш жорстку підвіску.

Suzuki Ignis: новий клас

$13 600*

Зовні цей автомобіль – практично точна копія концепту iM-4, представленого в минулому році на автошоу в Женеві. Незважаючи на те, що це хетчбек, завдяки збільшеному майже до 180 мм кліренсу і масивним елементам екстер’єру створюється враження, що перед нами кросовер. Японці ж називають клас, до якого належить Ignis 2017, New Multi Compact – Suzuki Ignis покликаний стати засновником цього класу. А деякі елементи “зовнішності” і правда були запозичені у спортивних позашляховиків, втому числі – масивні рельєфні бампери.

Інтер’єр новинки відрізняється мінімалізмом, але під удаваним простим внутрішнім оздобленням ховається серйозна технічна “начинка”, а яскраві вставки зі шкіри надають салону презентабельний вигляд. Зручна панель приладів, багатофункціональне рульове колесо – це ще не все: вже в базовій версії автомобіль оснащується шістьма подушками безпеки, функцією розпізнавання дорожньої розмітки та системою, що перешкоджає лобовим зіткненням. Мультимедійний комплекс оснащений навігаційним модулем. А ось інші технічні нюанси новинки японці поки не розголошують. Передбачається, що в базовій версії Ignis буде укомплектований економічним 90-сильним бензиновим двигуном, а любителі спортивного стилю їзди зможуть вибрати один з найбільш сильних турбированних моторів.

*Це вартість автомобіля в Японії. Скільки він буде коштувати в Україні, покиневідомо.

new_image5_154

Компактний “японець”. Хетчбек, схожий на кросовер.

Audi RS-1: справжній “спортсмен”

від 1 140 000 грн

У цієї автоновинки дуже запам’ятовуються: хижий масивний передній бампер зі значною радіаторної гратами, кришка капота з незграбними ребрами, стильна оптика, колісні арки, роздуті під 18-дюймові диски, і аеродинамічний обвіс. Виражено спортивний екстер’єр поєднується з не менш спортивним оформленням салону. Автомобіль оснащений дволітровим бензиновим TFSI, який в даній версії буде видавати 300 сил і 400 н. м. Крутного моменту, що дозволить легкому компакт-хетчбеку розганятися до “сотні” всього за 5 секунд. Новинку можна буде купити як в тридверному, так і в п’ятидверному виконанні.

new_image3_237

“Стиляга”. Продаватиметься в 3-дверному і 5-дверному варіанті.

LADA Largus: став більш прохідним

від 220 000 грн

Цей універсал разюче схожий на відомий нам уже чимало років Renault Logan. Але в його компонуванні виробник обіцяє інші стійки, подовжені задні пружини, новий обвіс і 16-дюймові колісні диски. У підсумку він отримає такі необхідні на наших дорогах додаткові сантиметри кліренсу – він становитиме 175 мм. Зміни торкнуться двигуна. Виробник поки не розголошує техподробностей, відомо лише те, що обсяги моторів залишаться колишніми, а їх екологічність буде відповідати нормам ЄВРО-5. Оновлений Largus буде відрізнятися і більш серйозною комплектацією: 2 подушки безпеки, центральний замок, підігрів передніх сидінь і дзеркал, АБС з функцією налаштування зусилля, спліт-система.

new_image11_47

Універсал. Тепер з серйозним кліренсом в 175 мм.

Toyota Highlander

від 1 300 000 грн

Highlander випускається вже без малого 17 років (прем’єра відбулася в рамках Нью-Йоркського автосалону 2000 року) і за цей час візуально не дуже змінився. Цікаво, що нового з’явилося в  черговому рестайлінгу великого кросовера від Toyota?

Зміни в екстер’єрі торкнулися бамперів, передньої оптики, задніх світлових приладів.Завдяки їм автомобіль став виглядати більш вишукано, але в той же час не втратив впізнаваності: всі деталі зовнішнього вигляду, характерні тільки для Highlander,залишилися недоторканими.

Інтер’єр зовні не отримав істотних змін, але в той же час виробник став застосовувати для оббивки сидінь більш сучасні матеріали з підвищеним терміном експлуатації.Новинка отримала нову мультимедійну систему з 8,1-дюймовим сенсорним екраном і аудіо систему з 12 динаміками. Екран призначений не тільки для перегляду відео, на нього можна вивести важливу інформацію: моніторинг водіння, навігацію або отримати доступ до інтернету. Не можна не відзначити і 8 подушок безпеки.

Базова версія нового Highlander оснащена 2,7-літровим 185-сильним двигуном, а в”топовій” версії під капотом знаходиться 3,5-літровий V6 потужністю 270 сил.

 

Сайт у процесі розробки